söndag 27 februari 2011

Söndag kväll

Jag känner mig som en ny människa idag! Fylld med energi och positiva tankar. Det sjuka börjar släppa och jag mår mycket bättre och är jättepeppad inför en ny vecka! Detta ska bli en riktigt bra vecka har jag bestämt! Dessutom har jag en hel del grejer att se fram emot.

Helt ärligt så har jag tänkt att ge mig själv msn-, youtube-, tv-, spotify- och (halvt)facebookförbud. Jag ska vara produktiv som fan nu i veckan! (det är i alla fall målet) Sitter och gör en liten, realistisk, lista med saker som jag ska göra den här veckan.

Fast först ska jag krypa ner i soffan med min nya bok, en stor kopp te, doftljus tända och bara slappna av och varva ner lite.

(ja, jag började läsa Gomorra häromdagen, men Paganinikontraktet går före!! Camorran får vänta...)

Inga kommentarer: