lördag 19 februari 2011

Make it stop!

Så mycket tankar som bara snurrar...
Jobb, vänskap, pengar, kärlek, jobb, kroppssyn, pengar, vänskap, jobb, kärlek...
Vad är meningen med allt??

Ja, det är kämpigt. På alla ovanstående punkter.
Så nu vet ni det om det inte var tydligt redan innan.

Ja, ibland är jag nära att ge upp.
Men av någon outgrundlig anledning gör jag inte det.
På något sätt tror jag att det kommer att ordna sig. På alla ovanstående punkter.

Kanske skulle söka det där jobbet jag funderar på i några månader nu... Varför inte?
It's a job och jag skulle antagligen vara jävligt bra på det.
Skulle antagligen hjälpa till att vända lite på situationen. Kanske inte på alla punkter, men vissa.


Inlägg som detta hör inte till vanligheterna och så kommer det även att förbli, men jag kände ändå att jag behövde få det sagt (även om det här är den censurerade versionen)...
Det har varit ganska omtumlande de sista veckorna. Måste försöka få rätsida på allt igen.

För nu får det vara nog!

Inga kommentarer: