onsdag 26 januari 2011

What did just happen?


Åtta minusgrader hindrade inte mig från att ta på mig jeansshorts idag!
Var till Marieberg med Matilda idag, hade väl bara tänkt att gå en sväng där och sedan äta en korv på IKEA, men riktigt så blev det inte.

På något sätt, som ingen riktigt verkar medveten om lyckades jag köpa tre par skor. Två par på Scorett och ett par på Skopunkten. Inte riktigt vad jag hade planerat, men jag kunde inte låta bli. Två av de har jag tittat på flera gånger förut och stövlarna var första gången jag såg, men de skrek mitt namn och satt perfekt, so what is a girl to do?

Ser inte ut att vara mycket för världen.MEN skaftet går till halva låret!

Gillar att skinnet runt fotleden fortsätter ner på hela klacken.


Dagens skoinköp, ordinarie pris: 750kr + 599kr + 499kr = 1848kr.
Dagens skoinköp, vad jag betalade: 200kr + 180kr + 150kr = 530kr.

Riktigt nöjd måste jag säga! Men en sak är säker; Jag behöver snart flytta till en större lägenhet!

Behöver verkligen se till att skaffa mig ett jobb asap och sedan börja se mig om efter en ny bostad!

2 kommentarer:

M sa...

I can tell you, a girl's got to do what a girl's got to do!

P sa...

omg du är så modig! jag önskar jag va som du! jag hade aldrig vågat gå ut sådär om mina lår som ut som dina.. nån dag :)