torsdag 13 januari 2011

Varför händer detta alltid mig?

Fortfarande inte klätt på mig.
Underbar dag idag - INTE.
Vaknade med ont i halsen och sjuk jävla ångest... En riktig deppdag idag.

Jag kan inte riktigt förstå vad jag gör för fel?
Jag blir galen. Alla killar jag träffar eller flirtar med (och det är oftast de som tagit kontakt från början) visar sig ganska snart ha flickvän, sambo, barn eller fru. Varför?! Varför kan jag aldrig träffa någon som är singel?

Jag har åtminstone konstaterat nu att jag i fortsättningen ska börja ALLA konversationer med män med att fråga om de har förhållande innan jag ens fortsätter prata med de...

Herregud vilken jävla totaldiss igår alltså! Fick först en massa sms av en kille jag träffat förut och som jag helt klart har uppfattat som att han vill mer än bara vara vänner. Han skrev lite om vad han ville hitta på med mig och han undrade om jag ville med han och hans vänner till o'learys. Jag skulle egentligen sova, men tyckte att det lät intressant då han är jättegullig och trevlig (åtminstone sist vi träffades) så jag hängde på. Visade sig att o'learys hade stängt så blev Strömpis istället. Väl där blir jag presenterad för vad jag tror är hans vänner. Det visar sig att en av de är hans FLICKVÄN som han varit tillsammans med i ungefär ett år. Hmm, hur kan man missa att dela med sig av den detaljen? HUR??

Jag fick hursomhelst hålla minen (även om jag helst bara ville slå ner honom samt visa henne smsen jag fått tidigare under kvällen)... Vet inte om det var rätt, men kände inte för en massa bråk. Tjejerna drog lite tidigare och hon sa till honom "Vi ses hemma sen!" - Jaha, så nu var de sambos också, lovely!

Nej jag drog, utan att säga hejdå. Lite otrevligt kanske, men kände inget behov eller någon skyldighet att vara trevlig mot honom, då han dessutom hade varit allmänt dryg mot mig under kvällen (eller ja, den lilla stund jag var där). Jag fick sen runt 7-8 sms med text som "Var är du?!", "??????", "Var är du gumman?", "Varför svarar du inte?", "Är i taxin nu, var är du?" och när jag svarade att jag var hemma undrade han Varför?

Ja, lilla vän om du inte ens kan lista ut varför jag gick så är du antingen extremt full eller extremt jävla dum och korkad. Jag tror det var en dålig kombination av ovanstående.

Nej, ursäkta attityden idag. Jag är lite förbannad och jag anser att jag har rätt att vara det.
IDIOTER!

Nu ska jag lägga ner allt vad män heter. Får satsa på tjejer istället, det verkar fan så mycket bättre!

2 kommentarer:

Fia sa...

Vilket jävla svin. Stackars hans tjej...

Fioona sa...

Ja verkligen... Det är så himla disrespectful. Kanske framförallt mot henne, men fan mot mig med! Det värsta är att han är inte den enda som gör så...