onsdag 19 januari 2011

Usch och blä..

Allvarligt - vad var det för idiot som kom på det här med mens?!
Eller kanske framförallt mensvärk... Usch säger jag bara. Jag hade glömt hur jobbigt det var. Visst, jag har inte såå förskräckligt ont (det bara känns som att ryggslutet ska gå av och magen krampar), men jag mår illa så att jag knappt kan röra mig.. Minsta jag rör mig känns det som att jag ska spy. Underbart!

Nej jag undrar om det inte är så att jag har begått mitt livs misstag... Ge tillbaka mina sprutor tack! Såhär kan jag inte ha det varje månad.

Nu har jag bäddat ner mig i sängen ett tag, i väntan på att alvedonen ska verka. Hoppas att det blir lite bättre snart, för jag skulle ta mig ut i solen och njuta lite av livet, sätta mig på ett café, titta på folk och skriva jobbansökningar.

Inga kommentarer: