måndag 24 januari 2011

Ovanligt trevliga klädproblem

Fan vad besvärligt det var att klä sig idag.
Stod och kikade i garderoben och bestämde mig för att inviga en kjol jag köpte för flera månader sen men som fortfarande inte blivit använd. Tänkte att det vore snyggt med En långärmad, tunn, riktigt tajt, svart stickad tröja och plockar fram denna och testar ihop.

Jo visst hade det kunna varit snyggt. OM tröjan hade varit tajt... Den är numera allmänt pösig. Jaha, bara att tänka om då. "Okej", tänkte jag, "jag har ett svart riktigt tajt linne, det tar jag!" Sagt och gjort. Ni tror inte att det var lika pösigt som den stickade tröjan...

Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men vad ska man göra? Jag tänker köra på det ändå!

Och helt omöjligt är det att få en bra bild på det, i och med att linnet, kjolen, strumpbyxorna och stövlarna är svarta... I alla fall här hemma med mobilen.

Inga kommentarer: