måndag 3 januari 2011

Nytt år - Nygamla drömmar

Japp då har vi återigen gått in på ett nytt år. Nu lägger vi förra året bakom oss och fokuserar på det vi har framför oss!

Jag har inga direkta nyårslöften, men det är en sak som jag planerar att göra i år som jag länge har drömt om och det känns dumt att fortsätta skjuta på det!

Jag ska skaffa mig min första motorcykel och ta MC-kort!
Pratade lite med pappa om det eftersom att det är han som är expert på området och det kommer nog att bli en ganska liten hoj till att börja med. Har hittat en modell som jag tycker ser helt okej ut, har liten motor och ganska billig att försäkra.


Liten och söt! Sen om den ska vara helsvart som den ovan eller om jag ska ha lite färg är en annan sak. En sak som är bra med dessa är att de kostar runt 20 000 kr. Just den på bilden säljs för 25 000, men den har ju lite extra utrustning.

Vad tror ni? Ser den ut att passa mig?

Det är bara en grej::: Jag har aldrig ens kört moppe! Som tur är lär jag mig otroligt fort, så det ska nog gå bra ändå!

(förresten så fick jag allt gjort i fredags utom att måla naglarna..)

Inga kommentarer: