fredag 14 januari 2011

Inför lördagen

Är helt utslagen. Känner mig som en karl som är förkyld... Illa.

Har legat nedbäddad i soffan i princip hela dagen. Men jag har tur som har så bra vänner! Emelie kom över förut och drack te och Elena kom förbi med mat! Hur underbart är inte det? Amazing!

På något sätt ska jag försöka städa lite imorgon också. Emelie tar sin examen imorgon! Hon och de andra studenterna ska till Strömpis  tidigt för middag och vi andra kommer efter, så det blir förfest hos mig med de andra tjejerna. Är lite oklart hur jag ska greja det, men det löser sig på något sätt!

Dessutom ska jag styra upp två olika outfits också, då jag, förutom utgången på kvällen, ska och fira Emelie med hennes familj och då funkar inte riktigt samma outfit som på kvällen!

Nej, det kommer att bli en bra dag! Får lägga mig tidigt idag så jag orkar!

Inga kommentarer: