fredag 21 januari 2011

Fredag!

Var på gymmet nyss, herregud vilken miss säger jag bara!

Emelie föreslog att vi skulle träna kl 13 idag, men jag tyckte att vi skulle vara smarta och träna redan 11 så att det inte skulle hinna bli så mycket folk. Sagt och gjort. Visst, vi hade rätt, det var inte mycket folk, men det var å andra sidan inte mycket energi i kroppen heller!

Kändes verkligen som att kroppen var helt tom på energi, orkade ingenting, varken hon eller jag. Så det blev ett kort pass, men jag kommer antagligen ha träningsvärk i mina biceps ändå imorgon...

Nej, det blir aldrig mer träning innan lunch.

Känns bra att jag återigen kan använda min Bianchi-gröna 8848-jacka. Visst man behöver en fleecetröja under, men sen är det bara att köra. Körde även på converse för första gången i år!

Note to self: Skaffa en kamera! Och en fotograf!

Inga kommentarer: