torsdag 30 december 2010

I need A man


Med risk för att få stryk/arga kommentarer av vissa nu - Jag behöver en man!

Jag vet, jag har det bra. Mina fysiska behov är tillfredsställda, mina sociala behov är tillfredsställda...
Men jag saknar något. Kärlek.

Visst det är för tidigt för ett seriöst förhållande och det är inte det jag är ute efter... Eller? Nej det jag behöver just nu är en flört/flirt/fling/love affair/kalla-det-vad-du-vill. Jag behöver ingen gift man, ingen som har sambo, är förlovad eller ens bara flickvän... Nope, jag tänker inte var den andra kvinnan, eller inte den tredje eller fjärde heller för den delen! Jag behöver en egen man!

Är det så himla mycket begärt?! Tydligen!
Alla som stöter på mig nuförtiden verkar vara gifta eller ha sambos/flickvänner...

Nej, jag vill träffa någon som man kan gå på bio med, ligga och gosa i sängen med hela söndagar (eller vilken dag som helst i veckan), ha givande konversationer med, laga mat tillsammans med, duscha med och så mycket mer... Något givande! Upplyftande! Pirrigt!

Det är vad jag behöver nu!
En man.

Inga kommentarer: