onsdag 29 december 2010

Big is not always a good thing

Jag är, som de flesta säkert redan vet, ett big fan av shorts! På nyår hade jag tänkt ha mina svarta "kostymshorts", en enkelt topp och min paljettväst. Testade shortsen idag och kan lova att jag får tänka om... De är inte en, utan TVÅ storlekar för stora!!! Visste att de var liiite stora men tänkte att det skulle gå bra om jag tvättade de... Men nej, de är bara att glömma.


Jahapp, då var det bara att tänka om då...
Ska se om jag orkar göra något åt min paljettklänning. Den är t-shirtmodell nu, men jag är inte helt överförtjust i den, så tänkte göra om den till en enaxlad. Problemet är bara att jag har världens huvudvärk och mår illa och allt går i slowmotion just nu (och har gjort i tre dagar)....

Jaja, det löser sig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

har du gått ner i vikt eller vadå?

Fioona sa...

Anonym: Ja, lite grann :) Verkar vara mer än jag trott :)