lördag 20 november 2010

Vinterförberedelser

Lägga ner försiktigt, vad är det?
Som ni säkert känner till har jag lite för många skor (eller förresten, kan man ha det??) i förhållande till hur stort jag bor. Så igår plockade jag ner sommarskor i en låda som ska upp på vinden. Hade egentligen tänkt packa ner fler, men utrymmet i lådan tog slut!

Lunch på jobbet nu. Jobbar till 15.00 och sen ska jag försöka ta  mig ut på en promenad. Känns inte så lockande just nu i och med att det snöar rätt rejält... Men är väl bara att klä på sig ordentligt, ta på sig solglasögonen och ge sig ut!

Det är förresten ett supertips! Solglasögon på vintern när det snöar! Skit i att det är på kvällen! Har du solglasögon slipper du snö i ögonen! Så enkelt är det! =) Perfekt om man ska på fest och gjort sig fin och det är snöstorm ute eller man helt enkelt bara vill se vart man går!

Inga kommentarer: