måndag 8 november 2010

Tillbaka hemma

Är tillbaka hemma i Örebro.

Stockholm var trevligt och bjöd på massa sol! Gick jättebra att köra dit och vi hittade rätt direkt, hur skönt som helst!
Började dagen med en sväng i lite butiken och lunch. Det är tur för restaurangen att jag inte kommer ihåg vad de heter, för de var riktigt otrevliga och vi fick inte maten samtidigt, så de första hade nästan ätit upp när de andra fick sin...

Därefter blev det häng på hotellet och relaxen! Hur skönt som helst att bara sitta i ångbastun och njuta!

Planen var att vi skulle ut och dansa, men först ta en drink och lite mat på söder. Hamnade på Pizza Hut och drack vin och åt pizza, men när vi skulle vidare ville gamlingarna (sorry Elena) åka hem till hotellet och sova. Så jag gick vidare och tog en drink med en vän, riktigt trevligt!

Kom hem igår, mellanlandade hos Johana innan jag åkte hem till mig. Skulle egentligen bara hänga hos henne, fika lite och ta det lugnt, men slutade med att vi åkte in till stan och spelade biljard! Nivån var väl sådär, men vi hade riktigt roligt!

Så jag har haft en underbar helg men är helt slut!
Inga bilder har jag heller, alla togs med Elenas kamera... Men får de väl såsmåningom! =)

Inga kommentarer: