lördag 27 november 2010

Jag är klen idag!


Att försöka epilera benen när man är sjuk är en MYCKET dålig idé!! Speciellt när det var länge sen man gjorde det sist. Fuck vad ont det gör säger jag bara! Jag som normalt sett brukar ligga i soffan och epilera benen framför någon trevlig serie eller så.
Jag är helt klart mycket mer smärtkänslig idag än i vanliga fall... Hmm, det är i alla fall lite mindre hår mitt frampå vänstra smalbenet, längre kommer jag inte just nu! haha! Snacka om att jag känner mig klen just nu! Men men, får väl ta lite åt gången och så småningom blir jag väl klar!

Lesson learned: Epilera benen oftare så gör det inte lika ont! Gör absolut inga uppehåll - no matter what happens!

1 kommentar:

Fia sa...

Skulle gärna ha kommit, men det blev lite kort notis tyvärr =/
Nästa gång kommer jag gärna om man får veta lite tidigare så att jag inte har planerat in dagen & kvällen redan :D