torsdag 21 oktober 2010

Snart en vecka sen..

För snart en vecka sen fyllde en av mina bästa kompisar år! 22 årskalas blev det!
Åkte till henne en stund innan för att hjälpa till lite med fikat - och vilket fika sen! Herregud! Helt amaaazing!
Kokospraliner, minichokladmuffins med chokladfrosting, macarons och dumlekakor!
Finaste servisen också! Enda som förstör är papptallrikarna, haha!
Upptäckte precis att vi inte har någon bild på tårtan när den var färdig... Lite synd. Den var såklart också rosa och jättehög! Såg verkligen inte hemgjord ut! Matilda är verkligen grym på att baka! (och jag på att kavla)

Har en massa andra bilder, men vet inte hur sugna mina vänner är på att bli uppvisade! Det var trots allt ändå det fina fikat jag var ute efter att visa!



En annan sak också. Jag har märkt att det inte är så tillförlitligt att mobilblogga. Ungefär vartannat inlägg kommer fram. Så ibland tror jag att jag har bloggat (eller ja, det har jag ju)och så visar det sig senare att jag inte alls har det (det har i alla fall inte publicerats på bloggen). Därav kan det ibland bli ofrivilligt klent med inlägg här.

Inga kommentarer: