fredag 29 oktober 2010

Poledance är mer än att vara sexig!




Ooooh myyy goood!!!! Herregud alltså! Kolla in det här klippet! Det är heeelt sjukt!

Denna tjej är hundra gånger starkare än många av de killar som hänger på gymmet 5 dagar i veckan. Det är bland det häftigaste jag har sett! Nästan alla trick har jag sett förut, men aldrig med denna precision och så långsamt! Krävs så otroligt mycket mer styrka för att göra det långsamt!

På måndag är det jag som pallrar mitt ass to the gym! Ska jag någonsin bli bra på stången krävs mer styrka!



Update: Lite oklart om det är en tjej eller (ursprungligen)kille i klippet. Har försökt ta reda på det, men kommer in fram till något. Kikade på YT-profilen och det lutar väl mot att det är en kille. Det kan ju förklara en del av styrkan, även om denna person är otroligt mycket bättre än de killar jag tidigare sett utföra liknande trick. Jag är fortfarande djupt imponerad oavsett kön.

Inga kommentarer: