söndag 10 oktober 2010

Lördagskvällen/natten

Kvällens outfit. Ja, jag vet att det är röda ögon och att skorna inte syns, men det bjuder jag på :)

 Jag hade en helt underbar kväll igår! =)
Först kom tjejerna hit och vi tog en drink och snackade lite innan vi begav oss till festen vi skulle på. Det var trevligt, men lite för lugnt för min smak, blev inte kvar så himla länge ändå - Satin lockade för mycket!

Måste säga att Satin är riktigt jävla bra! Visst var det bra innan de flyttade, men det är ingenting mot nu! Lär bli fler kvällar där! Det var fräscht, trevligt folk, bra musik, schyssta erbjudanden i baren. Vi dansade verkligen hela kvällen - helt underbart var det!


Det är helt fantastiskt höstväder ute och jag borde verkligen passa på att gå ut och ta en powerwalk, men det finns några saker som hindrar mig från det. Dels att jag har blåsor under fyra tår och dels att jag är så hemskt trött, bara sovit ca 3-4 timmar sen jag gick upp igår morse och började jobba. Så jag får hoppas att vädret håller i sig till imorgon så jag kan njuta av det då istället!

3 kommentarer:

M sa...

Snygging ju! :D

Fioona sa...

Tack tack! :) Började kvällen med inte så mycket urringat, men ju mer klockan gick ju längre ner drogs dragkedjan... :P Emelie drog ner 5cm, jag drog upp 3cm... E drog ner, jag drog upp.. osv... :)

M sa...

I like!