torsdag 14 oktober 2010

I want them, I need them

Jag har ju som bekant haft ganska dåligt med pengar senaste tiden/månaderna, ingen hemlighet direkt. På grund av det har jag försökt undvika att gå i butiken och att spana i webshops - the temptation gets too overwhelming!

Däremot kan jag inte låta bli att titta igenom nyhetsbrevet från Nelly varje vecka. Det skulle jag inte ha gjort! Ett par skor verkligen skrek mitt namn! Jag är kär!...Det gör ont i min själ!

Matsumoto SEK 379, Nelly  Shoes - NELLY.COM Matsumoto SEK 379, Nelly  Shoes - NELLY.COM Matsumoto 3 SEK 379, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Fanns dessutom i två versioner, en med dragkedja på sidan och en med dragkedja bakpå.

Jag älskar verkligen allt med dessa skor!
  • Mocka-look
  • Dragkedjedetalj
  • Kilklack
  • Klädd klack utan sömmar som "kapar av" skon
  • Inbyggd platå
  • Sömmarna på de med dragkedjan bak är fantastiska!
  • ...och priset? 379kr.
  • Dessutom ska de tydligen väga nästintill ingenting.

Inga kommentarer: