onsdag 27 oktober 2010

Har jag gjort rätt?


bianco sko



coffee with book
Idag var jag uppe en sväng på stan och sprang på ett par snygga stövlar! Overknee, lite nitar och ja, allmänt riktigt snygga! Jag kunde inte riktigt bestämma mig om jag skulle köpa dem eller inte i och med att jag redan har ett par overknee-stövlar utan klack och har sagt att om jag ska ha ett par till så ska det vara med klack. Slutade med att jag inte köpte dem... Känner att det var ett rätt beslut samtidigt som jag ångrar mig lite... Det var sista paret i min storlek (men finns ju fler butiker som säkert har min storlek annars)


Jag satte ihop två collage med stövlarna för att se framför mig hur jag skulle matcha dem. Känns lite som ett försök att övertala mig själv att jag borde köpa dem. Å andra sidan har jag som sagt redan ett par overknee och även två par högklackade stövlar som slutar straxt under knät.


Hmm, what to do?

Inga kommentarer: