onsdag 15 september 2010

Jag skulle verkligen behöva ett nytt immunförsvar...

Min kropp verkar inte stå emot någonting längre... Blir sjuk hela tiden - gång på gång. Har till och med haft värsta febern den här gången, jag som inte haft feber på flera år...
Det är ju inte bara det att det är jävligt jobbigt att vara sjuk, det är dyrt också. Förlorar jättemycket pengar på att vara sjuk stup i kvarten.
Och träna - vad är det? Hinner ju aldrig bli frisk så att jag kan börja innan jag är sjuk igen.
Samma sak när det gäller städningen med... Det är otroligt vad stökigt det blir när man bara ligger stilla i soffan och sover halva dagarna och sedan flyttar sig till sängen för natten och sedan tillbaka igen. Vet inte hur det går till?

Tror nästan att jag får ringa till vårdcentralen och boka en tid för en full hälsokontroll. Man kan ju nästan tro att jag har fått HIV då mitt immunförsvar är som bortblåst...



Har hur som helst försökt med det mesta nu för att bli frisk:
  • Legat i princip stilla och vilat hela tiden
  • Käkat vitlök så det står härliga till (2 hela vitlökar per dag)
  • Tog en shot vodka i ett försök att döda lite bakterier (hade ingen whiskey)
  • Sovit minst 12 timmar per dygn.

Nej nu är jag trött på det här. Vad är meningen med att vara ung och singel om man inte får möjligheten att njuta av det? Helt jävla meningslöst...
Fucking hate it.

Inga kommentarer: