torsdag 9 september 2010

Fortfarande nedbäddad...

Vad ju på sjukhuset igår igen. Gick betydligt bättre, fick rejält med lugnande :)
Så igår sov jag i princip hela dagen... Gick upp 30 min innan jag skulle till sjukhuset och somnade ca 5 min efter att jag kom hem - hann knappt lägga mig i soffan innan jag sov, jag som hade tänkt att kolla lite på tv...

Idag har jag iaf lyckats jobba lite. 6 timmar blev det. Skulle ha blivit 8...
Har suttit inlindad i min ullfilt, med tjocktröja och varit helt genomfrusen. Nämnde jag att jag har 26grader hemma? Så har känts sådär. Alla tankar går jättelångsamt och jag snubblar på varenda ord jag säger eller skriver. Det är som att min hjärna har gått ner på sparlåga, den funkar liksom inte riktigt...

När allt jag såg även började röra sig framför mina ögon (som ovanför en varm asfaltsväg en sommardag) gav jag upp och gick och bäddade ner mig.


Tänkte mest informera om att jag lever, men mestadels ligger nedbäddad.
Önskar jag hade mer energi så jag kunde träna, träffa folk, blogga och kanske tom sy lite! Men det får vänta...

Inga kommentarer: