måndag 30 augusti 2010

I've got a Good Good feeling

Sitter nedkrupen i soffan med tända ljus och bara myser!

Jag har en bra känsla i hela kroppen, kan inte riktigt beskriva den men den är liksom varm och mjuk. :)  

Livet känns helt enkelt bra! Jag mår bättre, även om jag fortfarande mår illa halva min vakna tid. Jag har även fått förlängt kontrakt en månad! Känns så skönt att veta att man kan leva ett hyfsat liv rent ekonomiskt en månad till! :)
Dessutom har jag fått tid för gastroskopi redan om en vecka - så då behöver jag någon frivillig som följer med mig till sjukhuset och stöttar mig!

Jag tror verkligen att det kommer att bli en bra höst - även om jag sörjer sommaren.

Jag hoppas att alla kan suga åt sig lite av den varma känslan jag har inom mig och sprida den vidare!! :)

Inga kommentarer: