lördag 15 maj 2010

Bortglömda nyårslöften


Jag satt och tittade igenom lite gamla inlägg och hittade mina nyårslöften. Har mer eller mindre glömt bort dem, men ändå känns det som att jag ligger i linje med dem!



1. Jag ska shoppa smartare. Inte nödvändigtvis mindre, men smartare.
2. 2010 ska bli det år jag köper
min första designerväska. Antagligen en Mulberry Bayswater.
3.
Jag ska skaffa mig ett jobb!


Jag måste säga att jag tycker att jag har shoppat betydligt smartare än tidigare! Visst har det blivit några onödiga grejer men det är en klar förbättring från tidigare! =)

Jag har ännu inte köpt väskan men det finns hela tiden i bakhuvudet. Jag ska ha den!

Jobb är redan avklarat! Jag har kontrakt till mitten av augusti i alla fall, men tror (och framförallt hoppas) att jag får förlängt. =)



Tycker nog att jag har lyckats ganska bra ändå!
Mitt nyaste mål nu är att jag ska ha mina all time favourite shorts med mig till Turkiet. Just nu är de några storlekar för små men det ska det bli ändring på! Är redan på god väg!

Inga kommentarer: