tisdag 2 mars 2010

Jobb + Blogg = dålig kombination

Nu har jag precis påbörjat min fjärde vecka på jobbet och jag börjar komma in i det nu, så jag ska försöka ta tag i bloggandet igen!

Jag tycker att det är roligt att blogga så därför är det extra tråkigt att bloggen har blivit lidande under den här perioden.

Jag har nyligen upptäckt den underbara sidan Polyvore. Den är oumbärlig om man vill göra snygga collage! Tidigare har jag suttit och pillrat med ett dåligt bildprogram där det tar hur lång tid som helst att klippa ihop ett collage och inte blir det snyggt heller...

Jag jobbar på att få till snygga collage och ni kommer nog att få se en del framöver. Är riktigt roligt att sitta och pyssla med! Nedan har ni ett av mina första collage!Om det var lite mindre snö skulle jag gärna trippa runt i kläderna ovan!

Inga kommentarer: