onsdag 3 februari 2010

New babies!




Jag kan ha köpt årets mest perfekta boots. Åtminstone i min prisklass!
Jag blev helt kär när jag såg dem och kunde knappt gå ut från butiken utan dem... Men jag klarade att behärska mig och lät dem stå kvar.

Senare åkte jag till Marieberg Galleria och gick självklart in på Bianco där med och gissa vad jag hittade?? JO, samma skor, i min storlek med 25% rabatt! Då kunde jag bara inte hålla mig längre!

Så här står de nu. Hemma hos mig. Mina nya älsklingar!

De var i stort sett precis det jag letade efter:
Grövre/mönstrad sula - Checked!
Kilklack - Checked!
Läder - Checked!
Lite rockig känsla - Checked!
Lagom varje-dag-höjd på klacken - Checked!



Det kan ju egentligen inte bli bättre!

Bianco finner ni dessa sötnosar! Uppenbarligen varierande pris 800-1200 kr.

Inga kommentarer: