onsdag 27 januari 2010

Ett jävla liv

Jag som trodde att om man bodde i hyreslägenhet var förskonad från ombyggnationer i närliggande lägenheter. Men NEJ. Tydligen inte... Det är nästan varje dag som det låter som att mina grannar bygger om sina lägenheter helt och hållet. Det hamras, borras, bankas och slipas...

What to do? Det är väl bara att stå ut. Tur att man är lite härdad i och med att vi alltid har byggt om och rustat och fixat hemma.




Nu ska jag snart göra mig i ordning för att gå till gymmet. Det behövs. (och kanske bädda sängen??)

Imorgon ska jag förresten antagligen klippa mig! Det behövs ännu mer! Tror att det var någon i augusti som jag klippte mig senast, så ni kan ju tänka er hur mitt stackars hår ser ut...
Men det är så det blir när man har frisörskräck! Jag tycker att det är lika jobbigt att gå till frisören som många tycker att det är att gå till tandläkaren...

Inga kommentarer: