måndag 28 december 2009

Pluggar


Sitter och skriver lite på vår uppsats. Har noll motivation, men det går framåt i alla fall.
Det här är nog för övrigt den bästa bilden jag har sett på Nyamko Sabuni hittills. 8:e dec 2007. Fin klänning, passar henne. Dock vore det roligt att få se henne med lite hår någon gång... Bara för lite omväxling.

Nu är det inte hennes stil eller hår som uppsatsen handlar om, utan om hennes tal vid Förintelsens minnesdag 2009. Fast det kanske jag redan har sagt..

Skulle egentligen ha åkt till Nyköping och min älskling idag, men det är ju fan helt omöjligt att ta sig dit utan bil känns det som. Tre eller fyra byten och ca 3 timmar tar det. Dessutom var tiderna helt fel... Så får vänta istället till han kommer hem på onsdag natt! Kanske är lika bra så att jag får lite mer gjort med uppsatsen =)

1 kommentar:

YVONNES sa...

Svar: Hej! Du har vunnit tävligen om TWILIGHT boken i min blogg!

skriv en kommentar i min blogg tillsammans med din mailadress så mailar jag dig snarast!

Grattis!