söndag 27 december 2009

The bag


Oh, I never told you!
Jag köpte väskan från H&M's samarbete med Jimmy Choo! =)
Det dyker upp första veckan i januari, längtar!

Jag är helt såld på zebramönstrat och för tillfället kör jag på zebra-naglar!
Yes, you heard it! Zebramönstrade naglar. Och det är inget fusk här, inga klistermärken eller så, utan jag har suttit och målat det själv. Köpte Kiss Nail Art på Cubus (29 kr om jag inte minns fel). Är som vanligt nagellack men med en extremt tunn pensel som gör det möjligt att måla mönster och små detaljer.

Första gången jag använder min webcam. Väldigt koncentrerad, försöker hålla i nagellacken, posa och lista ut hur man gör för att ta bild! haha! Gick väl sådär, men ni ser åtminstone nagellacken och målningen!

Det blev väl lite kladdigt eftersom att det är första gången, men jag är nöjd ändå =)
Målade dagen innan julafton och det sitter fortfarande fint på fingertopparna! Ett lager överlack varje/varannan dag så håller det mycket bättre. Ta för vana att alltid göra det om du vill att din manikyr ska hålla längre. Det spar både på dina naglar, dina pengar och din tid! Kan det bli mycket bättre?

Inga kommentarer: