onsdag 18 november 2009

Påkörd igen.

Helvete helvete helvete......

Var en sväng till sthlm med mamma och pappa på eftermiddagen och där var det en jävla idiot som körde på oss bakifrån vid en rondell och sedan smet. Han drog iväg som värsta biltjuven!

Jag har ju som vissa av er vet redan problem med nacken eftersom att jag blev påkörd bakifrån dagen före julafton förra året...
Redan direkt efter krocken fick jag ont och sen har det bara blivit värre. Ringde sjukvårdsrådgivningen i sthlm för att kolla vad jag skulle göra, men de sa att jag bara skulle vara hemma och ta det lugnt. Men under vägen hem blev det bara sämre och sämre och så fort jag kom hem ringde jag sjukvårdsrådgivningen igen och de sa åt mig att åka in till akuten, så där har jag spenderat hela min kväll....

Hursomhelst var de väldigt smidiga där och de var jättetrevliga och noggranna. Ett stort plus till USÖ!!!

Nu ska jag försöka få lite sömn innan jag ska upp och jobba på vår analys av en retorisk situation som ska vara inne imorgon kl 15.00.
Och så hoppas jag att jag är på lite bättre humör imorgon.

Sov gott nu alla!

Inga kommentarer: