måndag 5 januari 2009

Rastlös

Usch, jag är som en liten 3-åring om måste få allt jag vill ha på en gång!
Bara idag har jag uppdaterat sidan för godssökning säkert 10 gånger för att se om mitt paket har kommit till Kumla än... Det kommer nog göra det, men jag vill bara få se att det har gjort det. Så irriterande annars. Det ligger på terminalen i Örebro nu, så de borde ju kunna få tummen ur och köra hit det!

Vill ha nu!

Problemet är att jag kommer säkert ändå inte kunna sätta upp den idag ändå, eftersom att man måste ha hjälp när man gör det. Men jag vill bara att den ska komma, så att jag har den liksom.

Som sagt. Jag är som en treåring...

Kanske skulle ta och roa mig med att ta lite bilder på sånt jag ska sälja och ta och lägga upp det på Tradera. Trodde först att det var jättesvårt och bökigt, men det var det inte. Lätt som en plätt! Man ska bara få tummen ur och göra det. Man kan ju hoppas att om jag fixar det så fixar postsnubbarna mitt paket! :) Det är en bra plan tycker jag!

Hittade typ världens härligaste bild!
Från morgonen (ca 05.15) på studenten!

Inga kommentarer: