måndag 15 december 2008

Snart 20 år

Imorgon fyller jag 20. Det är inte varje dag man gör det! :)
Så nu håller jag på att städa lite grann eftersom att det kommer komma folk hela veckan och uppvakta mig, med början imorgon.

När man fyller är det såklart lite saker man önskar sig.
Dessa är några av dem:


En symaskin! Dock en något nyare modell! :) hihi



En dansstång! Den högra bilden visar stången ihopmonterad. Kommer ju inte att inträffa att jag får en sån (speciellt inte eftersom att jag bara har önskat mig den av Tomas och han verkar redan ha köpt julklappar till mig, plus att den kostar en hel del...), men kommer nog köpa en själv sen efter jul :) Om inte annat är det fritt fram att vara med och sponsra till den! ;)



Tidningskorg i läder/fuskläder. Ingen av de på bilderna är den jag önskar mig, men den ska se ut typ som den vänstra men vara rund som den högra, om ni förstår hur jag menar? Hoppas att mamma och pappa förstår iaf! :)



Sex and the City skolådan!

Ja, det var några av sakerna jag vill ha imorgon! Eller på julafton funkar ju också bra :)

Nu ska jag fortsätta med tvätten och städningen!
Ska även göra klart mina praliner som jag ska ha att bjuda på imorgon!

Inga kommentarer: