onsdag 17 december 2008

Maaat

Oj, det känns i kroppen att jag inte har ätit någon riktig mat sen i måndags... (iofs var det micromat... så det var väl i söndags isåfall då som jag åt riktig mat) plus att jag knappt kunde äta förra veckan pga ca 20 extremt smärtsamma blåsor i munnen.... Så ligger lite på minussidan vad gäller näringsintag.

Igår hann jag inte riktigt... Åt lite fil till frukost och sen höll jag på och städade och fixade här hemma. Hann inte få i mig någon mat och vid halv sex kom min familj och då blev det kakor och lite tårta... och efter det var jag så trött att jag bara gjorde en varma koppen... Inte så bra kanske.

Imorse åt jag i alla fall två smörgåsar. Var väl typ runt 9 eller så... Så nu börjar jag bli hungrig!

Har precis gjort två Janssons Frestelse och ställt in i ugnen. Synd bara att det tar ca 1 timme innan de blir klara. Får se om jag orkar göra något att äta till eller om jag bara äter min Jansson men överdrivet mycket grädde i ;)

Inga kommentarer: