onsdag 24 december 2008

Julafton



Så! Nu är jag klar med paketinslagningen!
Det är bara ett litet problem... Jag kom på att jag hade glömt att ta kort på tavlorna efter att jag redan hade slagit in dem. Så jag får väl se om jag kommer ihåg att ta en bild ikväll när de har blivit öppnade! :)

Lite enformiga paket, men jag orkade inte köpa 17 olika rullar med papper! haha! Men tänkte att det inte gör så mycket. De flesta får ju bara ett paket anyway.

Nu ska jag hoppa i duschen och fixa mig för mormor och morfar kommer och hämtar mig om en och en halv timme.

Så nu ska jag ner i tvättstugan och hämta min klänning ur torkskåpet...
Alltså igår duschade jag den lite grann, där den var skrynklig så att den skulle hänga ut sig och den var jätteslät och fin imorse, men det var bara det att den såg fläckig ut. Den var liksom mörkare där jag hade duschat den igår... Så jag fick duscha hela klänningen förut, så den blev ju helt genomblöt... och det skulle ju inte hinna torka till jag skulle ha den så det vara bara att springa ner till tvättstugan och hänga in den i torkskåpet. Får hoppas att det ser bättre ut nu :)
Hoppas också verkligen att jag slipper stryka den. Usch det är inte min grej... Hemma hos mig är det Tomas som stryker! Trots att det är jag som bor här och att strykjärnet är mitt så har nog han använt det minst dubbelt så många gånger som mig! haha!
Kanske får ta och lära mig att stryka.

Inga kommentarer: