fredag 7 november 2008

Märkliga drömmar...




Jag drömde något jättejobbigt inatt.
Jag körde på ett barn! Det låter värre än det var... Jag körde i gångfart och barnet bara dök upp från ingenstans. Det var ett litet barn, kanske 5 år gammalt och jag såg honom knappt framför bilen, men hann ändå bromsa och mer eller mindre "bara" puttade omkull honom. Hans leksaker blev lite mosade, förstår inte hur mycket han kunde bära, för det var massa leksaker under bilen (okej okej det var en dröm!)

Hursomhelst var hans föräldrar där - och gissa vilka de var?! Jo, Simons föräldrar! Så det var alltså Simons lillebror. Nu är det så att han inte har någon lillebror som är ca 5 år, men han har en lillebror som är några år yngre än mig.

Det var jättejobbigt och jag visste inte riktigt vad jag skulle göra, men till slut efter att ha försökrat mig om att lillkillen var okej (typ sådär en miljon gånger) satte jag mig i bilen och åkte och drömmer fortsatte med massa andra struliga saker men som inte hör hit.

Hursomhelst. När jag satt i bilen idag inne i örebro och pratade med Nilo i telefonen innan jag skulle åka hem såg jag någon som jag inte har sett på säkert över ett år.
Simons lillebror!!!!! Han var typ en och en halv meter bort från mig och vet ni vad han gör? Han cyklar ner från trottoaren och in framför min bil, snett från höger - Precis som barnet kom i drömmen!!! Det är fan lite läskigt! Visst om jag hade sett honom först och sen drömt det, men tvärtom!?!?

Usch, obehagligt. Visst det är säkert bara ett sammanträffande, men ett sammanträffande som man funderar lite över... Scary.

Vad tror ni? Tror ni att det betyder något?!
Nilo hade en good point där iaf - hon sa något i stil med: "Du ska nog inte köra på honom iaf" och det kan nog stämma jävligt bra!! :)

Inga kommentarer: