torsdag 30 oktober 2008

White smile

Jag har tänkt mig att få riktigt vita tänder. Så för ett tag sedan beställde jag ett tandblekningssystem från Dentaworks och har börjat använda det och jag kan redan se resultat efter bara några timmars blekning, men jag kommer fortsätta bleka till jag är nöjd!

Jag har inte tagit någon förebild, men kan säkert hitta en bild på datorn där mina tänder syns, men jag kommer att ta en efterbild så ni får se resultatet! :) Det kommer väl ta ett tag, eftersom att jag inte är så effektiv. Man ska bleka flera timmar om dagen, och när man gör det ser man helt knäpp ut och kan knappt prata så jag har inte gjort det nu när Tomas har varit hemma, men får se till att vara effektiv nu när han kommer vara borta till på söndag! :) Man får liksom se det positiva med att han är borta! :)

I've decided to get I white smile, therefore I ordered this whitening system from Dentaworks.
I will show you pictures of my teeth when I reach the result I'm aiming for!

Inga kommentarer: